29 treff
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
2 Trigonometri
Fabel 1–4
Video
-
2 Trigonometri
Matematikk S2
Video
-
2 Trigonometri
Matematikk S2
Video
-
2 Trigonometri
Matematikk R2
Video
-
2 Trigonometri
Matematikk R2
Video
-
2 Trigonometri
Matematikk R2
Video
-
2 Trigonometri
Matematikk S2
Video
-
Filmer til kapittel 3
Fabel 1–4
Video
-
1 Algebra
Matematikk S2
Video
-
1 Algebra
Matematikk R2
Video
-
Filmer til kapittel 6
Fabel 1–4
Video
-
Å bruke løkker for å gjenta
Programmering
Læringsløp
Å bruke løkker for å gjentaLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
5 Geometri
Matematikk S2
Video
-
5 Geometri
Matematikk R2
Video
-
5 Geometri
Matematikk S2
Video
-
Å tenke som en robot
Programmering
Læringsløp
Å tenke som en robotLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.
-
Terrengløypa
Matemagisk 5–7
Læringsløp
TerrengløypaI dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver knyttet til algoritmisk tenkning. If-setninger , som elevene traff i Kunstutstilling på skolen , kommer igjen og videreutvikles i dette læringsløpet.I dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver knyttet til algoritmisk tenkning. If-setninger , som elevene traff i Kunstutstilling på skolen , kommer igjen og videreutvikles i dette læringsløpet.
-
5 Geometri
Matematikk S2
Video
-
Å bruke variabler
Matemagisk 5–7
Læringsløp
Å bruke variablerI dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.