Hopp til hovedinnhold

Søk

29 treff

  • Filmer til kapittel 3

    Matematikk S1

    Video

  • 2 Trigonometri

    Fabel 1–4

    Video

  • 2 Trigonometri

    Matematikk S2

    Video

  • 2 Trigonometri

    Matematikk S2

    Video

  • 2 Trigonometri

    Matematikk R2

    Video

  • 2 Trigonometri

    Matematikk R2

    Video

  • 2 Trigonometri

    Matematikk R2

    Video

  • 2 Trigonometri

    Matematikk S2

    Video

  • Filmer til kapittel 3

    Fabel 1–4

    Video

  • 1 Algebra

    Matematikk S2

    Video

  • 1 Algebra

    Matematikk R2

    Video

  • Filmer til kapittel 6

    Fabel 1–4

    Video

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • 5 Geometri

    Matematikk S2

    Video

  • 5 Geometri

    Matematikk R2

    Video

  • 5 Geometri

    Matematikk S2

    Video

  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Terrengløypa

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Terrengløypa

    I dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver knyttet til algoritmisk tenkning. If-setninger , som elevene traff i Kunstutstilling på skolen , kommer igjen og videreutvikles i dette læringsløpet.I dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver knyttet til algoritmisk tenkning. If-setninger , som elevene traff i Kunstutstilling på skolen , kommer igjen og videreutvikles i dette læringsløpet.

    Thumbnail.
  • 5 Geometri

    Matematikk S2

    Video

  • Å bruke variabler

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.

    Thumbnail.