Hopp til hovedinnhold

Søk

9 treff

  • What Can You Do With a Football?

    Stages 8–10

    Læringsløp

    What Can You Do With a Football?

    Everyone knows that you can kick a football. What else can you do with it? Unit Focus reading a poem using vocabulary related to sports writing a poem working with action verbs

  • Med pennen som våpen

    Sammen for Ukraina

    Læringsløp

    Med pennen som våpen

    Læringsløp som opprinnelig er hentet fra Grip teksten , men som her er plassert i pakken Sammen for Ukraina. I krig og kriser blir ord viktige, og mange forfattere har brukt pennen som våpen i møte med krigens redsler. Her finner du et utvalg dikt, samt egne skriveoppgaver.Læringsløp som opprinnelig er hentet fra Grip teksten , men som her er plassert i pakken Sammen for Ukraina. I krig og kriser blir ord viktige, og mange forfattere har brukt pennen som våpen i møte med krigens redsler. Her finner du et utvalg dikt, samt egne skriveoppgaver.

  • What is a book

    Stages 8–10

    Læringsløp

    What is a book

    "The more that you read, the more things you will know. The more that you learn, the more places you’ll go" - Dr. Seuss

  • Sporty Family

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Sporty Family

    This poem plays on the double meanings of words for sports. Unit Focus reading a poem working with puns using –ing nouns spelling and pronouncing words with silent letters

  • The New Kid

    Sammen for Ukraina

    Læringsløp

    The New Kid

    Et læringsløp for å bli kjent med nye elever i klassen - på engelsk. Et læringsløp for å bli kjent med nye elever i klassen - på engelsk. 

    Thumbnail.
  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.

Internet Explorer støttes ikke

Aschehoug univers fungerer kun med en moderne nettleser som for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)