Fag
- Matematikk (6)
- Engelsk (5)
- Naturfag (4)
- Tverrfaglig (4)
- Fransk (2)
- Fremmedspråk (2)
- Fysikk (2)
- Geofag (2)
- Geografi og geofag (2)
- Helse- og oppvekstfag (2)
- Historie (2)
- Informasjonsteknologi (2)
Trinn
- 5. trinn (12)
- 6. trinn (12)
- 7. trinn (12)
- 10. trinn (9)
- 8. trinn (9)
- 9. trinn (9)
- 1. trinn (8)
- 2. trinn (8)
- 3. trinn (8)
- 4. trinn (8)
- Vg1 (2)
- Vg2 (2)
Nøkkelord
9 treff
-
What Can You Do With a Football?
Stages 8–10
Læringsløp
What Can You Do With a Football?Everyone knows that you can kick a football. What else can you do with it? Unit Focus reading a poem using vocabulary related to sports writing a poem working with action verbs
-
Med pennen som våpen
Sammen for Ukraina
Læringsløp
Med pennen som våpenLæringsløp som opprinnelig er hentet fra Grip teksten , men som her er plassert i pakken Sammen for Ukraina. I krig og kriser blir ord viktige, og mange forfattere har brukt pennen som våpen i møte med krigens redsler. Her finner du et utvalg dikt, samt egne skriveoppgaver.Læringsløp som opprinnelig er hentet fra Grip teksten , men som her er plassert i pakken Sammen for Ukraina. I krig og kriser blir ord viktige, og mange forfattere har brukt pennen som våpen i møte med krigens redsler. Her finner du et utvalg dikt, samt egne skriveoppgaver.
-
What is a book
Stages 8–10
Læringsløp
What is a book"The more that you read, the more things you will know. The more that you learn, the more places you’ll go" - Dr. Seuss
-
Sporty Family
Stages 8–10
Læringsløp
Sporty FamilyThis poem plays on the double meanings of words for sports. Unit Focus reading a poem working with puns using –ing nouns spelling and pronouncing words with silent letters
-
The New Kid
Sammen for Ukraina
Læringsløp
The New KidEt læringsløp for å bli kjent med nye elever i klassen - på engelsk. Et læringsløp for å bli kjent med nye elever i klassen - på engelsk.
-
Å bruke løkker for å gjenta
Programmering
Læringsløp
Å bruke løkker for å gjentaLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Å tenke som en robot
Programmering
Læringsløp
Å tenke som en robotLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.
-
Å tenke som en robot
Matemagisk 8–10
Læringsløp
Å tenke som en robotLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.
-
Å bruke løkker for å gjenta
Matemagisk 8–10
Læringsløp
Å bruke løkker for å gjentaLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.