6 treff
-
The Castle Hotel
Gente 8–10
Læringsløp
The Castle HotelLæringsløpet "The Castle Hotel" i temaet "In Town".Læringsløpet "The Castle Hotel" i temaet "In Town".
-
Football Fans
Gente 8–10
Læringsløp
Football FansLæringsløpet "Football Fans" i temaet "Hobbies".Læringsløpet "Football Fans" i temaet "Hobbies".
-
Welcome to My Home
Gente 8–10
Læringsløp
Welcome to My HomeLæringsløp i temaet "Home and Family"Læringsløp i temaet "Home and Family"
-
Å bruke løkker for å gjenta
Programmering
Læringsløp
Å bruke løkker for å gjentaLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Å tenke som en robot
Programmering
Læringsløp
Å tenke som en robotLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.
-
What Is for Dinner?
Gente 8–10
Læringsløp
What Is for Dinner?Læringsløpet "What Is for Dinner?" i temaet "Boy, I Am Hungry"Læringsløpet "What Is for Dinner?" i temaet "Boy, I Am Hungry"