4 treff
-
Å bruke løkker for å gjenta
Programmering
Læringsløp
Å bruke løkker for å gjentaLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Å tenke som en robot
Programmering
Læringsløp
Å tenke som en robotLæringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.
-
17. mai
START
Læringsløp
17. maiVi feirer Norges nasjonaldag den 17. mai. Vi feirer Norges nasjonaldag den 17. mai.
-
100-dagersfest
START
Læringsløp
100-dagersfestSpørsmål til samtale Hva tenker du om at du har gått 100 dager på skolen? Hva husker du fra 1. skoledag? Hva er den største forskjellen på 1. skoledag og 100. skoledag? Hva har du lært i løpet av disse 100 dagene? Hvordan håper du de neste 100 dagene blir?Spørsmål til samtale Hva tenker du om at du har gått 100 dager på skolen? Hva husker du fra 1. skoledag? Hva er den største forskjellen på 1. skoledag og 100. skoledag? Hva har du lært i løpet av disse 100 dagene? Hvordan håper du de neste 100 dagene blir?